top of page

Azt hiszem megszerettem az utat

Reggel Laci elvitt Paudorfig, a városka, ahol tegnap felvettek. Egy nagyon kedves családhoz kerültem ismét, Laci es Anna, és Lacus fiuk. Szeretettel, barátsággal fogadták, minden jóban részem volt, s végre ettem egy nagy tányér meleg levest. Laci szakácsként dolgozik, irto finom édesburgonya kremlevest készített. Később spenótos házi medvehagyma pestos tortellinit ettünk parmezán sajttal.. A kedvemért kicsit ők is átmentek vegába 😊 ismét egy finom vacsi, hmm.. Oh , túl sokat jár az eszem ételeken, akárcsak a tavalyi Camion.. De már mondtam, a zarándok folyton éhes.. csak néha vissza kell magát fognia, ennyi.. Szóval bucsu Annától, majd Lacitól, majd irány a Göttweigi óriási hatalmas kastély.. egy magas dombon van, mindjárt hegymenettel indítottam a napot.. fülledt, meleg , borus idő.. jajj, csak ne essen ma, kérlek, ne essel ma!! Bal sarkam kissé bedagadva, a feltörés miatt gondolom.. De sebaj, cipő kényelmes, nem lesz baj. Log a nyelvem, csöpög rólam a viz, mire felérek.. végre közelről is láthatom ezt a csoda kolostort. Ja igen ez nem kastély. Körbejárom, azon tanakodok, későn indultam, s ma 32 km van előttem Mária Lagengg-ig, nem kéne sokat időznöm. Felmegyek a lépcsőn, s bámulom a teraszonkávézó embereket.. micsoda puccos terasz, mi lenne ha innék itt egy kávét? Na, mit nem, meg annyira az ut elején vagyok, luxusra nem költök., majd az 1000 km- nèl. Azért bemegyek, kérek egy pecsétet. 2 hölgy ült a pultban, monfom Grüssgott, do you speak english? Can I have a stamp to my Pilgerpass ? ( csak hogy kevejunk az angolba német szavakat..) Az egyik hölgy nézi, majd megszólal magyarul.. Magyar zarandok utlevel? Vándorina? Persze nem így vagyok beírva, de vágta, hogy ki vagyok 😊 leesett az állam.. néztem bambán, te jo ég, feljövök ide Ausztria középen e gyönyörű kolostorra, nem elég, hogy a hölgy magyarul beszél, de tudja ki vagxok?? Ez mára az abszolút csoda.. kiderült, követi az utamat, s várta , hogy előbb utóbb benézek ide. Ezek az élet apró kis csodái, amiért érdemes menni.. vendége voltam egy kávéra s egy málnás tortara.. igen, s teraszos kávézóban, ahol pazar a kilátás ;)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Vándorina

3500 Km gyalog Európán keresztül

Kaposvár  - Santiago    de Compostela, 

az  El Camino zarándokúton  ... 

bottom of page